Doğru
Sayfa 2 Toplam 12 Sayfadan BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
Toplam 116 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Karanfille Aşk Büyüsü

  1. #11
    ÜYE Hayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.Ekim.2010
    Mesajlar
    840
    Konular
    67
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    Doğru
    önemli değil güzel kardeşim saygılar hayırlı akşamlar

  2. #12
    ÜYE
    Üyelik tarihi
    24.Kasım.2010
    Mesajlar
    173
    Konular
    0
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    ihlas okurken her defasında besmele ilimi okuyoruz

    birde şuan yapsam uygun mudur inanın içim içime sığmıor bir an önce aramasını sesini özledim

    arkadaşlar bu uygulamayı yaptım şimdi bitti. rabbim kabul eder inş. iyi haberler veririm sizlere iyi geceler
    Konu yaseminn tarafından (03.Aralık.2010 Saat 23:46 ) değiştirilmiştir. Sebep: Ard Arda Mesaj Yazılması

  3. #13
    ÜYE Hayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.Ekim.2010
    Mesajlar
    840
    Konular
    67
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    besmele çekmeden okudun doğrumu anladım kardeşim yapmışsın hayırlısı diyelim güzel haberlere inşallah

  4. #14
    ÜYE
    Üyelik tarihi
    24.Kasım.2010
    Mesajlar
    173
    Konular
    0
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    size o an ulaşamadım hocam bende besmele ile başladım ama gerçektn okurken için darlandı bilmiyorum niye bırakamadımda bir ara nefas alamıodum sanırım ruh halim ii olmadığınından.hayırlı günler diliyorum

  5. #15
    ÜYE Hayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.Ekim.2010
    Mesajlar
    840
    Konular
    67
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    büyü yapmak öyle kolay bir iş değil kardeşim helede ilk defa yapıyorsan bunları yaşaman normaldir zaten

  6. #16
    ÜYE
    Üyelik tarihi
    08.Aralık.2010
    Mesajlar
    1
    Konular
    0
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    emeğine sağlık kardeşim

  7. #17
    ÜYE Hayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.Ekim.2010
    Mesajlar
    840
    Konular
    67
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    önemli değil güzel kardeşim saol

  8. #18
    ÜYE nickolas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16.Kasım.2010
    Mesajlar
    99
    Konular
    4
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    hocam bu büyünün uzun tesirli olduğunu söylemişsiniz. acaba ne kadardır tesiri üç aşağı beş yukarı birşeyler söyleyebilir misiniz. genelde büyülerin 40-45 gün arasında etkili olduğunu okumuştum sitede tabi kişinin iradesine ve yapanın becerisine göre değişiyor demişsiniz ama benim merak ettiğim bu büyü diğerlerine göre daha uzun tesirli derken örneğin 90 gün mü? 60 -70 gün mü? böyle bir rakam verebilir misiniz?

  9. #19
    ÜYE
    Üyelik tarihi
    24.Kasım.2010
    Mesajlar
    173
    Konular
    0
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    değerli hocam paylaşmış olduğunuz karanfil aşk büyüsünü yaptığımı yazmıştım çok haklısınız çok zorlandım ilk oluşundan olabilir ama 1 hafta oldu bir gelişme yok snırım yapamadım mı inanın anlıyamadım şuan gerçekten karmakarışık duygular içindeyim ne yapmalıyım hiç bir bilgim yok.sizleri daha fazla rahatsız etmek istemiyoum sıkıntılarımla herkese hayırlı akşamlar

  10. #20
    ÜYE Hayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11.Ekim.2010
    Mesajlar
    840
    Konular
    67
    Tecrübe Puanı
    0

    Standart

    istersen tekrarını yap güzel kardeşim ama besmelesiz oku bu sefer

Bu Konu için Etiketler

Bookmarks

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •